HinnerInteHinnerDu utvidgar sin verksamhet.

Öppnar i Helsingborg och Lund.

Servicenätverket för småärenden, HinnerInteHinnerDu öppnar nu upp för springschasar och kunder även i Helsingborg och Lund. Sedan tidigare finns HinnerInteHinnerDu i Malmö, Stockholm och Göteborg.

HinnerDu?

Stressad inför sommaren och midsommar? Behövs potatisen skalas, cykeln lagas, maten handlas hem, gräsmattan i sommarstugan klippas, trädgården vattnas, bilen dammsugas, Ikea-möbeln monteras?

Nu har även boende i Helsingborg och Lund möjlighet att ta hjälp av en springschas för att utföra olika småärenden. Helt kostnadsfritt läggs en annons upp på www.hinnerintehinnerdu.se och som genom ett mirakel har man snart en springschas som hjälper till med ärendet. Priset sätts av kunden själv.

Växande nätverk över Sverige

Ärendena utförs av personer med tid över som vill tjäna en extraslant på att hjälpa andra. HinnerInteHinnerDu.se är baserat i Malmö. Just nu bygger företaget ut sitt servicenätverk och tar emot ansökningar från springschasar i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Lund. De som godkänns blir sedan tillgängliga för allmänheten via sajten.

Sara Ohlsson är systemvetare. Innan hon startade HinnerInteHinnerDu.se arbetade hon som IT-konsult och på H&M IT.

För mer information, välkommen att kontakta Sara Ohlsson, tel: 0760-518131

Adress: MINC, Anckargripsgatan 3, 21119 Malmö.

E-post: sara@hinnerintehinnerdu.se Webb: www.HinnerInteHinnerDu.se