Cardwolves – en annorlunda poker community

En ny Poker Community och Online Forum har sett dagens ljus

– De flesta online poker communitys är baserade på en standardiserad teknisk lösning, vilket gör att de ser väldigt lika ut. Cardwolves har som målsättning att bli nätets ledande poker community genom att erbjuda en ny och unik sajt. Detta uppnås med en nyskapande design och helt nya sätt att interagera, säger Stefan Mahlstein, ordförande i Homerun Gaming Ventures Ltd.

Cardwolves http://www.cardwolves.com lanserar en online poker community inriktad på att ge pokerspelare en helt ny och användarvänlig upplevelse. Bland de unika tjänsterna finns en bonuskalkylator som rekommenderar det pokerrum som passar varje enskild pokerspelare bäst. Bland många andra tjänster märks forum, blogg, pokernyheter och recensioner av pokerrum.

– Teamet bakom Cardwolves sätter pokerspelaren i centrum på så sätt att de alltid ställer sig frågan vad spelarna skulle vilja ha. Sedan presenterar de nya lösningar som gör upplevelsen av communityn ännu bättre. Trots allt är ju Cardwolves skapat för de pokerspelare som använder communityn, fortsätter Stefan Mahlstein.

Cardwolves räknar med att få åtminstone 10,000 medlemmar under återstoden av 2006 med hjälp av sökmotoroptimering, existerande affiliate-kanaler och genom att erbjuda medlemmarna en del i vinsten.

– Genom att ge någonting tillbaka till medlemmarna vill Cardwolves uppmuntra till aktivitet i communityn. Medlemmarna kommer att få VIP-poäng genom att rekommendera sina vänner att bli medlemmar och när de är aktiva på andra sätt, avslutar Stefan Mahlstein.