PokerLoco – först med Freeload-bonusar, helt utan krav på insättningar!

Report this content

PokerLoco http://www.pokerloco.com lanserar nu som första pokerrum så kallade Freeload-bonusar, helt utan krav på insättning av pengar. Det enda pokerspelarna behöver göra är att välja den bonus som passar bäst och sedan spela online poker. Det går att välja mellan sex olika Freeload-bonusar upp till $1,000.

- PokerLoco vill belöna sina trogna pokerspelare och det här är ett väldigt bra sätt att göra det på. Det fina med PokerLocos Freeload-bonusar är att pokerspelarna slipper sätta in nya pengar, det är bara att logga in och välja den bonus som passar allra bäst, säger Stefan Mahlstein, ordförande i Homerun Gaming Ventures Ltd.

PokerLoco har också infört en smart guide för de pokerspelare som inte vet vilken bonus de ska välja. Genom att enkelt fylla i hur man brukar spela så föreslår PokerLoco vilken bonus som passar bäst. http://www.pokerloco.com/pokernewspokerpromotions/bonus_finder.htm.
Det går att välja mellan sex olika Freeload-bonusar upp till $1,000.

PokerLoco jobbar kontinuerligt med att utveckla både sina erbjudanden och pokersajten. Målet är att pokerspelarna alltid ska få bra och lättförståeliga erbjudanden och en användarvänlig sajt. Som ett led i detta ständigt pågående arbete har PokerLoco nu även lanserat en ny och fräschare design på pokersajten.

- Det har gått nio månader sedan PokerLoco startade. Under den tiden har erbjudandet vässats, nyskapande bonusar tillkommit och massor av nya pokerturneringar sett dagens ljus. Den nya sajten visar upp allt detta i en snygg och modern design, fortsätter Stefan Mahlstein.