Premiär för Cardwolves News och flera nya tjänster!

Report this content

Cardwolves Poker Community lanserar nu Cardwolves News, en nyhetsbyrå inriktad mot att bevaka pokermarknaden. Samtidigt införs ett VIP-system för medlemmarna och en möjlighet att helt gratis få pokernyheter på sin egen hemsida .

– Cardwolves (http://www.cardwolves.com) har på kort tid blivit en etablerad community för pokerspelare på nätet. Nu tar de ytterligare ett steg och lanserar Cardwolves News, en nyhetsbyrå som skriver om vad som händer i pokervärlden, säger Stefan Mahlstein, ordförande i Homerun Gaming Ventures Ltd.

Cardwolves News (http://www.cardwolves.com/cardwolves_news.php) ska skriva nyheter och kommentarer om intressanta händelser inom poker och nätpoker. Dagens pokernyheter är ofta lite färglösa. Redaktionen kommer därför försöka skriva sina nyheter på ett nyskapande sätt med glimten i ögat.

– Cardwolves har fått stor uppskattning för nytänkande design och funktionalitet både bland användare och samarbetspartners. För att öka användarnyttan för medlemmarna ännu ett snäpp inför Cardwolves nu ett VIP-system (http://www.cardwolves.com/vip_points.php) som ger poäng för olika aktiviteter på sajten, fortsätter Stefan Mahlstein.

Cardwolves har också lanserat en tjänst där man på ett enkelt sätt kan få pokernyheter, pokerforum och pokerbloggar från Cardwolves gratis på sin egen hemsida (http://www.cardwolves.com/link_to_us.php). Samtidigt sjösätts både en registrerings- och en tipsa en kompis-kampanj där medlemmarna kan vinna fina priser.