• HostUp/

HostUp höjer standarden för VPS i Sverige – Uppgraderar till 10 Gbps uppkoppling

Report this content

HostUp, ett svenskt IaaS företag tar ännu ett steg mot överlägsenhet genom att erbjuda en ny standard för prestanda inom VPS. Med den senaste uppgraderingen kommer alla VPS kunder att dra nytta av en imponerande 10 Gbps uppkoppling vilket positionerar oss som ledande på marknaden för snabba och tillförlitliga molntjänster.

HostUp är stolta över att meddela en banbrytande uppgradering för sina VPS tjänster. Genom att erbjuda 10 Gbps uppkoppling på samtliga Virtual Private Servers, positionerar vi oss som ledande inom webbhotellbranschen och sätter en ny standard för prestanda och tillförlitlighet.

Med denna uppgradering kommer våra kunder att dra nytta av enastående hastighet och responsivitet för sina webbplatser och applikationer. Den högre bandbredden öppnar dörrar för snabbare dataöverföring och minskade laddningstider vilket är avgörande för att säkerställa en överlägsen användarupplevelse.

"Tillgång till snabb bredband har tidigare varit både dyrt och krångligt att få. Faktum är att inom denna industri så spelar det ingen roll om vi ger våra kunder tillgång till 100 Mbps eller 10 Gbps. Kostnaden för oss blir densamma. Det som spelar roll är hur mycket bredband som används, och bara för att vi ger kunder tillgång till snabbare bredband betyder det absolut inte att de kommer använda mer. Därför tog vi steget att erbjuda alla, oavsett avtal med oss, tillgång till den absolut snabbaste uppkopplingen."

Förutom att leverera bästa prestanda fortsätter HostUp att vara en pionjär inom webbhotellbranchen genom att erbjuda exceptionell tillförlitlighet, säkerhet och support. Vår dedikation till att möta och överträffa kundernas förväntningar har gjort oss till det självklara valet för företag och organisationer eftersom att vi anpassar sig till deras krav, inte tvärtom.

För mer information kontakta:

David Berndtsson
Hostup AB

david.berndtsson@hostup.se

HostUp är ett svenskt internetföretag som erbjuder molntjänster med servrar i Sverige. Utbudet består av tjänster inom webbhotell, domännamn och vps.