Pressinbjudan Mona Sahlin talar och Hotell- och restaurangfackets nya – helt kvinnliga – ledning presenteras och sammanfattar besluten på kongressen

På måndag 26 maj talar Mona Sahlin (s) och Thomas Bodström (ECPAT) på Hotell- och restaurangfackets kongress. Strax efter Mona Sahlins tal, samt på tisdag, presenteras de tre kvinnor som kongressen har valt att leda förbundet de närmaste åren. De kommer då att sammanfatta de frågor som togs upp och de beslut som togs på kongressen – samt redogöra för vilka frågor förbundets ombud till LO:s kongress den 31 maj-4 juni kommer att driva.

Tider och lokaler: ? Thomas Bodström talar, måndag 26 maj kl 09.00 Radisson SAS Hotel Arlandia ? Mona Sahlins tal, måndag 26 maj kl 11.00 Radisson SAS Hotel Arlandia ? HRFs nya ledning finns tillgänglig för att sammanfatta kongressen, måndag 26 maj kl 13.00 Radisson SAS Hotel Arlandia ? Pressträff: HRFs nya ledning presenteras och sammanfattar kongressen, tisdag 27 maj kl 13.00, HRFs förbundskontor, Olof Palmes gata 31, Stockholm

Välkommen!

PRESSMEDDELANDE HOTELL OCH RESTAURANG FACKET www.hrf.net Daniel Färm, kommunikationschef, 070-650 12 09, daniel.farm@hrf.net