Hotell Fjällgården i Åre lanserar sing-a-long app i samarbete med Singbox

Report this content

Afterskin på Fjällgården i Åre är välkänd och mycket populär under hela vintersäsongen. En bred publik samlas varje dag och sjunger med för full hals till välkända låtar. Nu tar Fjällgården afterskin ett steg längre och lanserar en egen sing-a-long app för Iphone i ett exklusivt samarbete med Singbox AB.

Tävla i afterski-sång – varje dag!

Med appen sjunger du med i Fjällgårdens bästa afterski-klassiker. Tävlingsmomentet går ut på att följa låten som spelas upp och samla poäng genom att sjunga med rätt timing och i rätt tonart. Under högsäsong blir den tävlande med högst poäng erbjuden att sjunga den vinnande låten tillsammans med dagens afterskiband på Fjällgårdens berömda scen – fina priser utlovas!

Låtarna i Fjällgårdens sing-a-long app:
Vi Drar Till Fjällen - Markoolio
Sweet Home Alabama
 - Lynyrd Skynyrd

Appen finns tillgänglig för nedladdning i Apples Itunes App Store.

För mer information, vänligen kontakta:

Hotell Fjällgården i Åre

Maria Svedenhov
Marknads- och försäljningschef
E-post: maria.svedenhov@fjallgarden.se
www.fjallgarden.se

Singbox AB
Helen Larsson
Marknadschef
E-post: helen@singbox.com
www.singbox.se

Om Fjällgården
Fjällgården är ett klassiskt hotell i en klassisk miljö med anor från 1910. Med vårt genuina och varma värdskap ser vi till att ta god hand om dig under din vistelse hos oss.  Åres bästa läge – mitt i backen – gör Fjällgården till det självklara valet för dig som vill bo nära till allt, året runt. Med Bergbanan utanför knuten är du aldrig längre än ett par minuter bort från allt vad Åre har att erbjuda. Vintertid erbjuder vi ski in & ski out läge, skiduthyrning och Åres bästa afterski. Under sommar och höst njuter du istället av cykel- och vandringsleder och vår fjällsjö, Fjällgårdens egen utomhuspool som är varm långt in på höstdagarna. Välkommen upp, välkommen in!

Om Singbox AB

Singbox är ett musik- och underhållnings företag baserat i Stockholm, Sverige. Tack vare ny och revolutionerande teknik kan Singbox erbjuda användarna en fantastisk och unik musikupplevelse. Singbox gör det möjligt att interagera, skapa och uppleva musik på ett helt nytt sätt. Singbox erbjuder en ny distributionskanal för musikindustrin. Med Singbox får musiken ett nytt underhållningsvärde där användarna deltar, tävlar, delar med sig och är nära sina idoler.

Taggar: