Modeföretaget House of Lola lanserar sin höstkollektion

Höstens kollektion är vår bästa och mest spännande kollektion.

”Den här höstens kollektion känns oerhört bred både vad gäller utbud men också bred för att den kommer att passa många olika kunder vilket känns viktigt. Vi har alltid haft strävan att designen ska vara för våra kunder och till våra kunder. Vi har alltid ett öra ut mot dem, samtidigt som vi verkligen vill göra plagg, skor och accessoarer som känns helt rätt i modebilden...”

"...Vi utmanar med lite nya material och färgställningar där höstens accentfärger det starkt röda, rosaröda, vinröda och rostiga återfinns i flera olika styles och mönster." säger Anna Eklund, chefsdesigner på House of Lola

Happydress AB är ett svenskt modeföretag som designar och säljer kläder i eget varumärke, House of Lola
Det grundades 2008 av Lottis Sparrman och Anna Eklund och Happydress AB har under dessa tio år vuxit snabbt, finns idag i både Sverige och Finland och har idag en omsättning på runt 95 000 000 kr. Företaget har bland annat har företaget varit DI Gasell de senaste fem åren och dessutom fått utmärkelsen årets Gasell 2013 och 2015 för att vara det snabbast växande företaget i Uppsala län. Företagets grundare har kommit till final i Ernst & Youngs entreprenörtävling ”Årets Kvinnliga Stjärnskott” - EY Entrepreneur Of The Year år och Happydress AB har utsetts till tidningen Veckans affärers Superföretag.

House of Lola är också ett företag som satsar stort på att ha en välmående säljkår och personal och blev under 2014 utsedda till årets ”Topphälsoföretag” av tidningen Topphälsa. Kläderna säljs både via hemförsäljningsträffar och i egen webshop.

Läs mer på www.houseoflola.se
Kontakta oss gärna för ytterligare information, låneplagg eller bilder:
michaela.hagg@houseoflola.se