Torsdagen den 25:e oktober 18.00 lanserar House of Lola sin vinterkollektion ”Time for Celebrations”

”Detta är hösten som House of Lola firar tio år som företag. Det är tid att fira.

Tid att stanna upp och ta in var vi är och fundera på vad som gjort att vi kommit hit.

Tid att fira det som komma skall ”

Citat hämtat från House of Lolas jubileumsmagasin

Vinterkollektionen ” Time for celebrations ” erbjuder ett plagg för varje tillfälle. Fantastisk design i material och färger som talar till många.

Cosmopolitan dress, vår ” lilla svarta”. En klassisk och feminin klänning med ett vackert ok i spets. Jolene cardigan, höstens långkofta i en superhärlig merinoullblandning som med sina stickningar och tuffa färger får ett unikt uttryck.

Vi ser verkligen fram emot att se hur våra kunder väljer att mixa och matcha plagg som Fog sweater och Tara velour pants i coola velour antracite melange. Bara för att nämna några.

Du ser vinterkollektionen ” Time for celebrations ” genom våra säljare eller här: https://www.houseoflola.se/webshop-1/time-for-celebration

House of Lola är ett svenskt modeföretag som designar och säljer kläder i eget varumärke.

Det grundades 2008 av Lottis Sparrman och Anna Eklund. House of Lola har under sina tio år haft en oerhört gynnsam utveckling, vuxit rekordsnabbt och har idag en omsättning på runt hundra miljoner kronor. Man har vunnit en rad olika utmärkelser och priser. Bland annat har företaget varit DI Gaseller de senaste fem åren och dessutom fått utmärkelsen årets Gasell 2013 och 2015 för att vara det snabbast växande företaget i Uppsala län. Företagets grundare har kommit till final i Ernst & Youngs entreprenörtävling ”Årets Kvinnliga Stjärnskott” - EY Entrepreneur Of The Year år och House of Lola har utsetts till tidningen Veckans affärers Superföretag. House of Lola är också ett företag som satsar stort på att ha en välmående säljarkår och personal och blev under 2014 utsedda till årets ”Topphälsoföretag” av tidningen Topphälsa. Sedan september 2014 finns House of Lola i både Sverige och Finland. Kläderna säljs både via hemförsäljningsträffar och i egen webshop.

Läs mer på www.houseoflola.se

Kontakta oss gärna för ytterligare information, låneplagg eller bilder:

michaela.hagg@houseoflola.se