Hollywoodkändisar renoverar i ny serie

Houzz.se presenterar nu en fortsättning på TV-serien My Houzz där kändisar överraskar sin omgivning med renovering av deras hem. Först ut är populära skådespelerskan Kristen Bell som renoverar sin systers källare. Avsnitten går att se kostnadsfritt för alla svenskar.

Stockholm, 8 mars, 2017Houzz, världens ledande community för heminredning och design, visade förra året ett uppmärksammat och känsloladdat avsnitt där skådespelaren Ashton Kutcher renoverade sin mammas hem. Avsnittet sågs av en miljonpublik och ledde till en svensk fortsättning under hösten, där svenska kändisar överraskade sina nära och kära med renoveringar under parollen ”Rum för dig” på TV3.

Nu är det dags igen, och den här gången står hollywoodeliten och deras nära och kära i centrum. Först ut är Kristen Bell som överraskar sin syster Sara med en totalrenovering av hennes hem utanför Detroit.

Här finns före/efter bilder på renoveringen (fria att publicera):

Förhandstitt på första avsnittet: https://www.youtube.com/watch?v=TKTv_X2ee94

Miljonpublik hittills

Fem avsnitt kommer sändas under våren och svenska tittare kommer kostnadsfritt få tillgång till alla avsnitt.

”Avsnitten har setts av en miljonpublik i Sverige och det är inte svårt att förstå varför,” säger Marcus Hartwall, nordenchef på houzz.se. ”Dels älskar svenskar inredningsinspirationen, men lika mycket handlar det om att man får se en annan sida av kändisarna och de människor som betyder mest för dom.”

Här kan svenskar se första avsnittet med Kirsten Bell: https://www.houzz.se/myhouzz

Fler Hollywoodstjärnor

För Houzz är serien en naturlig spegling av plattformens roll som inspiration och hjälp för de som vill förändra och renovera hemmet. Under våren kommer några av Hollywoods största namn att renovera för sina nära och kära.

”Vi är världens största sajt för inredning och design och serien är ett sätt för oss att ge tillbaka till våra 40 miljoner besökare i månaden,” säger Marcus Hartwall. ”Det ska nu bli kul att följa och se vad inredningstokiga svenskar tycker om hollywoodstjärnornas renoveringar under våren.”

Serien finns också tillgänglig för svenskar via Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=xWiJwMWAeDI

Pressbilder, fria att publicera:

För mer information, vänligen kontakta:

Andrea Gyllencreutz Romander

Tel: +46 70 634 15 16