HUBSO förbereder lansering med Linn Ahlborg

Lägesuppdatering HUBSO

HUBSO fortsätter sitt intensiva arbete med produktlanseringar och det är med glädje jag kan meddela att sista förberedelserna tillsammans med Linn Ahlborg är i full gång inför den planerade lanseringen den 25’e augusti. Linn Ahlborg är en av Sveriges mest populära influencers, hon driver en av Sveriges största YouTube-kanal med 475 000 prenumeranter samt Instagram om 647 000 följare.

I slutet av förra veckan gick vi live med brand-kontot på Instagram och på ett par dagar har det redan fått dryga 36 000 följare och med ett fantastiskt engagemang. På söndag går vi live med vilka produkter som släpps och varumärket kan man följa på: www.instagram.com/lxathelabel/

Det är otroligt kul att få lansera ännu ett varumärke tillsammans med en ny samarbetspartner och det är med stor entusiasm vi ser fram emot att fortsätta bredda HUBSOs affärsmodell för att utvecklas inom alla våra områden.

Alexander Winqvist, VD

Hubso Group  i korthet:

Hubso Group inriktar sin verksamhet mot e-handel, utveckling av bildoptimering och andra IT-relaterade tjänster såsom e-postmarknadsföring samt mjukvaruutveckling för servrar och webbportaler. Bolagets huvudsakliga produkter/varumärken består av HUBSO, Magemail samt IMGO. HUBSO är en unik e-handelslösning för influencers som vill skapa sina egna varumärken. HUBSO tar fram design, produktionslinje, strategi, marknadsföring och sköter det tekniska medans influencern endast behöver marknadsföra varumärket. Magemail är en B2B e-postmarknadsföringstjänst för e-handlare som möjliggör att enkelt kunna skräddarsy och effektivisera kommunikation och uppföljning av både existerande och potentiella kunder via e-post för att driva ytterligare försäljning. IMGO, optimerar bilder så att de automatiskt blir anpassade till webbplatsen och upp till 90% mindre i storlek. Detta blir en besparing för webbplatsägare i form av minskning av användandet av bandbredden. Bolagets tjänster hjälper företag och privatpersoner att driva försäljning samt få snabbare hemsidor, bättre SEO, fler nöjda besökare och mer trafik.