HUBSO kliver in i intensivt Q4 - D2C-hub’en redo för dagens släpp med Alice Stenlöf

Nyhetsbrev/Lägesuppdatering

HUBSO fortsätter accelerera och befinner sig nu i bolagets mest intensiva period på året. Under årets fjärde kvartal planerar bolaget att genomföra fler lanseringar än vad vi gjort totalt under årets tre första kvartal.

Som tidigare kommunicerat är det ikväll kl 19:00 dags för vår andra lansering med A-dsgn och Alice Stenlöf. Vi följer upp den lyckade varumärkeslanseringen med ett nytt släpp av en topp i två olika färger. Responsen och engagemanget för varumärket har varit starkt och vi är väldigt exalterade inför kvällens lansering. Det kan även tilläggas att vi kommer genomföra ytterligare två lanseringar under oktober tillsammans med Alice Stenlöf, den 13’e respektive den 27’e oktober.

Följ varumärket på https://adsgn.se/ samt www.instagram.com/adsgn_official/.

Det är otroligt kul att få lansera ännu ett varumärke tillsammans med en ny samarbetspartner och vi fortsätter arbeta hårt med de sista förberedelserna inför kvällen för att möjliggöra en så lyckad lansering som möjligt.

Alexander Winqvist, VD

Hubso Group  i korthet:

Hubso Group inriktar sin verksamhet mot e-handel, utveckling av bildoptimering och andra IT-relaterade tjänster såsom e-postmarknadsföring samt mjukvaruutveckling för servrar och webbportaler. Bolagets huvudsakliga produkter/varumärken består av HUBSO, Magemail samt IMGO. HUBSO är en unik e-handelslösning för influencers som vill skapa sina egna varumärken. HUBSO tar fram design, produktionslinje, strategi, marknadsföring och sköter det tekniska medans influencern endast behöver marknadsföra varumärket. Magemail är en B2B e-postmarknadsföringstjänst för e-handlare som möjliggör att enkelt kunna skräddarsy och effektivisera kommunikation och uppföljning av både existerande och potentiella kunder via e-post för att driva ytterligare försäljning. IMGO, optimerar bilder så att de automatiskt blir anpassade till webbplatsen och upp till 90% mindre i storlek. Detta blir en besparing för webbplatsägare i form av minskning av användandet av bandbredden. Bolagets tjänster hjälper företag och privatpersoner att driva försäljning samt få snabbare hemsidor, bättre SEO, fler nöjda besökare och mer trafik.