HUBSO rekryterar NA-KD’s medgrundare till Chief Product Officer

HUBSO har genomfört ytterligare en nyckelrekrytering till koncernen genom rekrytering av Caroline Hansson, som kommer tillträda en nyinrättad tjänst som Chief Product Officer. Caroline kommer att ingå i HUBSO:s ledningsgrupp. Detta är ett viktigt steg i HUBSO:s ambition att bygga en kompetent och industriellt erfaren företagsledning som ska leda HUBSO:s kommande tillväxtresa.

Caroline Hansson har omfattande erfarenhet från ledande positioner inom e-handelsområdet och kommer närmast från NA-KD.com, i vilket bolag hon även varit Co-Founder och där innehaft positionen som product- och merchant manager. Innan dess arbetade hon på Nelly.com under närmare fem år, där hon innehade rollerna som inköps- och projektansvarig.

“Vi är supernöjda att vi fått möjlighet att kunna stärka upp ledningsteamet med Caroline, med den kompetens och de erfarenheter hon har inom e-handel men även i sin egenskap av entreprenör och Co-Founder till ett framgångsrikt e-handelsbolag. Detta är ytterligare ett viktigt steg för HUBSO, där vi nu fortsätter att förstärka företagsledningen med flera nyckelrekryteringar för att möta våra framtida tillväxtplaner” säger Josefine, VD för bolaget.

Följ oss gärna på www.instagram.com/hubso_com/ för dagliga uppdateringar.

Josefine Abrahamsson, VD och Founder

HUBSO är verksamt inom e-handel och är starkt fokuserad på att vara en unik inkubator för framgångsrika kreatörer som vill ta steget att bli entreprenörer, med HUBSO som partner och därigenom få del av den mångåriga erfarenhet och kompetens som HUBSO har bl.a. inom e-handel, produktutveckling, varumärken och marknadsföring .m.m. Genom partnerskapet med HUBSO kan starka varumärken och bolag med därtill hörande mervärden skapas och utvecklas. HUBSO Groups aktie är noterad vid Spotlight Stock Market. Läs mer om HUBSO på hemsidan www.hubso.com.