HUBSO signar nytt avtal med profil inom skönhet

Det är med stolthet vi kan meddela att HUBSO idag tagit nästa steg i vår tillväxtstrategi och ingått ett nytt partnerskap. Det tillsammans med Josephine Qvist där vi tillsammans ska lansera ett skönhetsvarumärke.

HUBSO har även en möjlighet om att bolagisera varumärket med ett majoritetsägande, vilket ger en större långsiktighet i samarbetet. Josephine har idag ca. 260 000 följare på Instagram och drygt 93 000 prenumeranter. Utöver det har Josephine även en populär podcast tillsammans med influencern Elin Woodie (181 000 följare på Instagram).

“Josephine kommer att stärka HUBSOs varumärkesportfölj och detta ser vi som otroligt positivt, då vi har som ambition att fortsätta växa inom segmentet skönhet. Josephine kommer med sitt skönhetsvarumärke att vara med och bygga upp HUBSOs ökade närvaro i nischen.” säger Josefine Abrahamsson, VD.

För att se mer av Josephine Qvist finner ni länkar till hennes kanaler nedan:

HUBSO visar återigen på att potentialen för affärsmodellen är mycket hög, då man framgångsrikt lyckats utveckla efterfrågan på befintliga varumärken och produkter samtidigt som tillväxt sker på  nya marknader med nya samarbetspartners. HUBSO arbetar med branschens mest framstående profiler och fortsätter genom sin affärsmodell att utmana traditionell retail med att bygga autentiska D2C-varumärken.

Följ oss gärna på www.instagram.com/hubso_com/ för dagliga uppdateringar.

Josefine Abrahamsson, VD

HUBSO Group  i korthet:

HUBSO Group inriktar sin verksamhet mot e-handel. Bolagets huvudsakliga produkt/varumärke består av HUBSO som är en unik e-handelslösning för influencers som vill skapa sina egna varumärken. HUBSO tar fram design, produktionslinje, strategi, marknadsföring och sköter det tekniska medans influencern endast behöver marknadsföra varumärket. Bolaget innehar även varumärkena Magemail och IMGO. Magemail är en B2B e-postmarknadsföringstjänst för e-handlare som möjliggör att enkelt kunna skräddarsy och effektivisera kommunikation och uppföljning av både existerande och potentiella kunder via e-post för att driva ytterligare försäljning. IMGO, optimerar bilder så att de automatiskt blir anpassade till webbplatsen och upp till 90% mindre i storlek. Detta blir en besparing för webbplatsägare i form av minskning av användandet av bandbredden. Bolagets tjänster hjälper företag och privatpersoner att driva försäljning samt få snabbare hemsidor, bättre SEO, fler nöjda besökare och mer trafik.