Hufvudstaden välkomnar Synsam till Femman

I maj öppnar Synsam sin nya butik på övre plan i Femman – en av Göteborgs mest centrala handelsplatser i Nordstan. I den drygt 140 kvm stora butiken kommer Synsam erbjuda kunden legitimerade optiker som ser till hela ögonhälsan och dessutom ett brett sortiment av bågar och solglasögon från de största modehusen.

”Vi är mycket glada över att kunna välkomna Synsam till Femman. Deras koncept kompletterar befintligt utbud väl och bidrar till att ytterligare utveckla Femman som shoppingdestination och central mötesplats i Nordstan”, säger Emanuel Westin, Chef Affärsutveckling butik, Hufvudstaden.

Femman har genomgått en omfattande renovering och är idag en mötesplats som erbjuder en helt ny interiör, öppna miljöer och en spännande blandning av butiker och restaurangkoncept. Det finns ett brett utbud inom mode, skönhet och mat såsom H&M, aim´n, FeetFirst, Kicks och Sushi Yama. Andra koncept som nyligen har öppnat är Jeansbolaget, Intimissimi och Holland & Barrett.

Taggar: