GOLDEN ATHLETE VINNER RETAILER OF THE YEAR AWARDS

Humble Groups dotterbolag Golden Athletes butiker har vunnit priset Retailer of The Year Awards inom kategorierna Årets Bästa Butikskedja Alla Kategorier samt Årets Bästa Butikskedja inom Vitamin och Kosttillskott.

Efter ett intensivt år med omfattande förändringsarbete, rebranding och ett stort kundfokus vinner nu Golden Athletes butiker det åtråvärda priset Retailer of The Year Awards, både för Bästa Butikskedja Alla Kategorier samt inom sin egna kategori Vitamin och Kosttillskott.

Performance R us AB driver Golden Athletes 17 butiker i Norden med inriktning på vitaminer, kosttillskott och hälsa, vilka tidigare var brandade under Gymgrossisten men som i samband med förvärvet tidigare under 2021 bytt namn till Golden Athlete.

Det känns fantastiskt roligt att allt arbete under året har uppskattats av våra kunder och vi nu vinner dessa utmärkelser, extra kul är det då det är kunderna som röstar fram vinnarna. Det är en stor klapp på axeln för vår fantastiska personal ute i butikerna som med stor passion och kunskap hjälper våra kunder varje dag att få tillgång till marknadsledande kosttillskott och vitaminer.” säger Younes Laroussi, VD Performance R us AB

simon.petren@humblegroup.se

Informationen i detta pressmeddelande har publicerats genom ovanstående kontaktpersons försorg, vid den tidpunkt som anges av Humbles nyhetsdistributör Cision vid publiceringen av detta pressmeddelande.

OM HUMBLE

Humble är noterat på Nasdaq Stockholm, First North Growth Market, under tickern HUMBLE. FNCA Sweden AB är Humbles certified adviser. Tel: 08-528 00 399, e-mail:info@fnca.se