HUMBLE GROUP AB BJUDER IN TILL PRESENTATION AV RESULTATET FÖR DET TREDJE KVARTALET 2023

Torsdag den 2 november klockan 08:00 publicerar Humble Group AB (publ.) (”Bolaget”) sin kvartalsrapport för perioden juli-september 2023. Samma dag klockan 10:00 bjuder Bolaget in investerare, analytiker och media till en presentation av resultatet för det tredje kvartalet, där VD Simon Petrén och Bolagets finanschef Johan Lennartsson kommenterar perioden och resultatet.

Presentationen inleds klockan 10:00 och hålls på engelska. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor i samband med presentationen. Länk till presentationen:

Rapporten kommer att finnas tillgänglig på:

Informationen i detta pressmeddelande har publicerats genom ovanstående kontaktpersons försorg, vid den tidpunkt som anges av Humbles nyhetsdistributör Cision vid publiceringen av detta pressmeddelande.

Humble Group är noterat på Nasdaq Stockholm, First North Growth Market, under tickern HUMBLE. FNCA Sweden AB är Humble Groups certified adviser. Tel: 08-528 00 399 E-mail: info@fnca.se