Information om villkor samt inlösenperioder för teckningsoptionen TO 3

Innehavare av teckningsoptionen TO 3 har möjlighet att lösa in sina teckningsoptioner under perioden 27 november till och med 11 december 2020 till priset 0,80 kr. Lösenpriset har omräknats enligt gällande villkor i avtalet.

Villkor för teckningsoptioner i sammandrag:

Innehav av en (1) teckningsoption av serie TO3 berättigar till teckning av en (1) nyemitterad aktie till en kurs om 0,80 SEK efter omräkning enligt optionsvillkoren.

Teckning av aktier med stöd av teckningsoptioner kan äga rum under perioden 27 november 2020 till och med 11 december 2020.

Fullständiga optionsvillkor återfinns här.

För mer information, kontakta Patrik Edström, VD på Bayn Group AB, e-mail patrik.edstrom@bayneurope.com

Om Bayn

Bayn Group is a Swedish food-tech group, supplying cutting edge and healthy sugar reduction solutions for the food and beverage industry. Bayn’s ingredient solutions, refined through scientific research and extensive market experience, facilitate new formulations and recipes that improve the taste and texture of the next generation of sugar- and calorie reduced products. For more information www.bayneurope.com

FNCA Sweden AB is Bayn’s certified adviser. Tel: 08-528 00 399 E-mail: info@fnca.se