KOMMUNIKÉ FRÅN EXTRA BOLAGSSTÄMMA I HUMBLE

Vid extra bolagsstämma i Humble Group AB (publ) (”Bolaget”) den 24 november 2021 beslutades att välja Hans Skruvfors till styrelseledamot i Bolaget för tiden intill slutet av nästa årsstämma samt att han ska erhålla samma arvode som övriga styrelseledamöter i Bolaget. Arvodet ska justeras pro rata baserat på tiden från den extra bolagsstämman fram till årsstämman 2022.

Extra bolagsstämma beslutade även att ändra bland annat gränserna för aktiekapitalet och antalet aktier i Bolagets bolagsordning i enlighet med styrelsens förslag.

Informationen i detta pressmeddelande har publicerats genom ovanstående kontaktpersons försorg, vid den tidpunkt som anges av Humbles nyhetsdistributör Cision vid publiceringen av detta pressmeddelande.

Humble Group är noterat på Nasdaq Stockholm, First North Growth Market, under tickern HUMBLE. FNCA Sweden AB är Humble Groups certified adviser. Tel: 08-528 00 399 E-mail: info@fnca.se