hybris erbjuder omedelbar tillgång till Ariba Network

Report this content

hybris erbjuder från och med nu en förkonfigurerad integration för snabb anslutning till Ariba Network som en tjänst till sina kunder. Detta gör det möjligt för försäljningsorganisationer att snabbare nå ut till fler kunder och skapa ett djupare engagemang hos dem.

Dagens kunder är mer uppkopplade, mer mobila och mer självständiga i sina val än någonsin tidigare. För att vinna deras hjärtan – och för att öka sina intäkter – måste företagen engagera dem när, var och hur kundernas själva vill och på ett högst personligt och konsekvent sätt. Genom att kombinera hybris Commerce Suite med Ariba Network kan hybris software, ett SAP-företag och leverantör av världens snabbast växande handelsplattform, snabba på denna process på ett sätt som ingen annan lösningsleverantör kan. Bolaget lanserar idag ett integrationserbjudande – PunchOut integration – som är designat så att det ger alla säljorganisationer som använder hybris applikation för B2B-Commerce möjlighet att få omedelbar tillgång till Ariba Network och dess mer än 1,5 miljoner anslutna företag.

Genom att utnyttja SAPs kundengagemangslösningar och affärsnätverk i kombination med hybris softwares djupa kompetens inom integration kan hybrisanvändare engagera sina kunder på nya och innovativa sätt och samtidigt leverera en konsekvent varumärkesupplevelse som driver kundtillfredsställelse och intäkter.

Förbättrar Omnikanalhandel

-        Oavsett om kunderna handlar på nätet eller i mobilen, interagerar på sociala medier, eller besöker en filial eller återförsäljare så förväntar sig de idag en konsekvent upplevelse. Genom integrationen av hybris och Ariba kan företag överträffa dessa förväntningar genom att enkelt och relevant utöka antalet beröringspunkter med kunderna och göra dem alla helt anpassade till det aktuella varumärket, säger Rick Chavie, som är Chief Solutions Officer på hybris.

Förenklar integration

Med SAPs styrka inom integration kan användarna göra det snabbt och enkelt:

-        Med många återförsäljare är integration en komplicerad och kostsam process som kräver ytterligare hårdvara, installation av mjukvara och långa service- och supportuppdrag. Men med SAP är det en enkel, effektiv och sömlös process, säger Sven Denecken, som är Vice President, Strategy, SAP Cloud.

Genom en förkonfigurerad integrationslösning kan säljorganisationer som använder hybris snabbt ansluta sig till världens största affärsnätverk där de kan få ökad synlighet för sina kataloger bland nya kunder, öka produktmarginaler och utöka sina intäkter hos befintliga kunder.

-        Åttio procent av våra intäkter kommer till oss genom Ariba och vi växer med tio procent eller mer per år, säger Kevin Govin, VD på Markmaster, Inc.

För mer information om erbjudandet och vad det kan ge, besök www.hybris.com.

Om hybris software

hybris software, ett SAP-företag, hjälper företag på alla kontinenter att sälja mer varor, tjänster och digitalt innehåll via alla kontaktpunkter, kanaler och terminaler. hybris levererar OmniCommerce™: det absolut senaste inom master datahantering och enhetliga köpprocesser som ger företag en samlad bild av sina kunder, produkter och order och som ger kunderna en enhetlig bild av företaget. hybris programvara för omnikanaler är byggd på en enda plattform, baserad på öppna standarder som är flexibla och kan hantera obegränsad innovation. De är effektiva och kan driva de allra bästa TCO och är så skalbara och utbyggbara att detta är den sista kommersiella plattform ett företag någonsin kommer att behöva. De båda ledande industrianalytikerföretagen rankar hybris som en ”ledare” och hybris plattform bland de bästa två-tre på marknaden.

Samma programvara finns tillgänglig för installation på plats, som on-demand eller som värdtjänst, vilket ger organisationer av alla storlekar maximal flexibilitet. Över 500 företag har valt hybris, till exempel globala webbplatser inom B2B som W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters och 3M samt konsumentvarumärken som Toys“R”Us UK, Metro, Bridgestone, Levi's, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Nespresso och Lufthansa. hybris är framtidens handel™. För ytterligare information gå till www.hybris.com

Om Ariba, ett SAP-företag

Ariba är världens affärshandelsnätverk. Ariba kombinerar branschledande molnbaserade applikationer med världens största webbaserade community för handel som hjälper företag att upptäcka och samarbeta i ett globalt nätverk av partners. Med hjälp av Ariba ® Network kan företag av alla storlekar få kontakt med sina handelspartners var som helst, när som helst från vilken applikation eller hårdvara som helst för att köpa, sälja och hantera sina affärer mer effektivt än någonsin tidigare. Företag runt om i världen använder Ariba Network för att förenkla handel mellan företag och förbättra resultatet av den. Anslut dig till nätverket på: www.ariba.com

För mer information, kontakta:

Christer Alkesten

Nordenchef,  hybris software