Ledningsförändring i Hydropulsor AB

Report this content

Ledningsförändring i Hydropulsor AB För att snabbare genomföra beslutat åtgärdsprogram har styrelsen igår beslutat att förstärka ledningen i bolaget. Klemens Lundin går omedelbart in som VD. Lars Johansson kvarstår i styrelsen och kommer att fortsätta driva ett antal projekt i bolaget. Hydropulsors aktier handlas via Aragon Fondkommission. För ytterligare information: Per Molin, styrelseordförande, Tel: 070-6774227 Hydropulsor AB utvecklar och säljer kompletta maskinsystem för att effektivisera centrala processer inom tillverkningsindustrin - kapning av metalliska material, formning av homogena material och formning av material i pulverform (pulverkompaktering) samt stansning. Hydropulsor använder en unik teknologi, baserad på höghastighetshydraulik, som med ett eller flera hårda och snabba slag ger upphov till en adiabatisk process. Tack vare denna process kan höghastighetskapning, höghastighetsformning och höghastighetsstansning utföras med exempelvis en sådan hög precision, hög kvalitet, hög produktivitet och låg energiförbrukning som en traditionell teknologi svårligen kan uppnå. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/15/20020315BIT00730/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/15/20020315BIT00730/wkr0002.pdf