Hyresdata växer!

Report this content

Hyresdata och Lokaler.nu fortsätter sin expansion och anställer Alexander Ekeroth som kommunikatör på Hyresdata.

För att fullfölja vår ambition att bli den starkaste länken mellan potentiella hyresgäster och lokaluthyrare i Sverige så fortsätter Lokaler.nu att expandera. Nu satsar vi på att etablera en starkare position i Göteborg och Malmö under Q4 och stärker därför upp vårt team med ytterligare en kommunikatör, Alexander Ekeroth.

"Allt fler företag använder nu Lokaler.nu för att finna potentiella hyresgäster i Stockholm. Nu när vi har säkrat vår position på Stockholmsmarknaden så kan vi göra en rejäl satsning på att stärka vår närvaro i Malmö och Göteborg." säger Victor Kjellander, VD för Hyresdata.

Vi hälsar vårt nya hockeyproffs från Sundsvall välkommen till Hyresdata och önskar Alexander lycka till i sin nya roll!

Alexander går att nå på alexander@hyresdata.se och på 0704 85 4224

Taggar: