Strax dax för innovationsmingel!

Det finns fortfarande några platser kvar till vårt höstmingel på SUP46 den 20 november. Passa på att anmäla dig och träffa andra innovationsälskande och utvecklingshungriga personer.

Vi träffar bland andra Trent Smith, Chief IP Officer på Tobii Technology, Ervin Dubaric, IP CoordinatorABB och Tore Hansen-Tangen, Executive Chairman på Viking Development Group som alla berättar hur deras strategiska användning av patentinformation hjälper till att flytta fram marknadspositionerna. Vi bjuder på gott tilltugg och dricka och kryddar eftermiddagen med en smyglansering av vårt affärsverktyg P²ALS® som sätter en ny standard för hantering av innovationer och patentinformation.

• Tid: 20 november 2014, kl 16.00-20.00
  • PlatsSUP46, Regeringsgatan 29, Stockholm
  •  Anmälan senast 18 nov. Skicka JA till event@iamip.se

OBS! Anmäl gärna en kollega också

Det är viktigt för ett företag att förstå patentinformation för att undvika kostsamt dubbelarbete. På EPO uppskattar vi t ex kostnaden för dubbelforskning till 20 miljarder euro per år, enbart i Europa. Det har ingen verksamhet råd att ignorera.
European Patent Office