Uppstickaren IAMIP växer med nya medarbetare!

Innovationsprisade IP-företaget IAMIP fortsätter att växa och hälsar nya krafter välkomna på den spännande tillväxtresan.

Från den dagen 2013 då IAMIP blev utsedda till ett Vinn Nu-företag av den svenska innovationsmyndigheten Vinnova, och när vi kort därefter även belönades med Sveriges största innovationsstipendium från Stockholms Stad, har utvecklingen gått snabbt framåt. Nu gläds vi åt att kunna hälsa ytterligare två innovativa krafter in i IAMIP. Det är Dag Olsen med internationell expertis och erfarenhet inom produkt- och affärsutveckling från bland annat Ericsson, Avaya och Cisco som nu ansluter till vårt säljteam. Och det är Linnea Lindgren som med sin examen inom PR och marknadskommunikation stärker vårt marknadsteam när företagets internationella expansion står för dörren.

Dessutom har vi glädjen att välkomna Geir Gyland som säljare till vårt norska systerföretag Lean IPR i Kristiansand.