Bring Citymail förlänger samarbetet med analys- och programvaruföretaget IC-Potential

Efter ett framgångsrikt samarbete sedan 2007 väljer nu Bring Citymail att teckna ett nytt avtal med det svenska analys- och programvaruföretaget IC-Potential. Undersökningen skall kartlägga kundernas förväntningar och nöjdhetsgrad i viktiga konkurrensfrågor. Bring Citymail får även tillgång till analysprogramvaran ClientPotential™ för att kunna göra mer djupgående analyser som kan effektivisera och utveckla säljorganisationen.

-       Programvaran ClientPotentialär ett analysverktyg som ger oss en överblick och kunskap över hur våra ansträngningar uppfattas bland våra kunder. Möjligheten att ställa frågor och att analysera svaren har hjälpt oss att förstå vad marknaden uppfattar som viktigt och väsentligt och hur väl vi som leverantör svarar upp mot dessa förväntningar. Samarbetet ger oss bättre förutsättningar att engagera, utveckla och leda vårt företag i en ständig ambition om att bli bättre, säger Susanne Hallberg, marknadsdirektör på Bring Citymail

-       Bring är den nordiska utmanaren inom post- och logistikbranschen. Det är kul att få samarbeta med aktörer som aktivt driver utvecklingen framåt och som inte är rädda för att bryta ny mark. Jag tror att våra analyser och moderna programvaror ger Bring Citymail bra förutsättningar för att fortsätta utveckla sin marknadsorganisation och förbättra samspelet med kunderna. säger Marcos Jorge, VD på IC-Potential.

Susanne Hallberg, marknadsdirektör på Bring Citymail, 08-709 43 00, susanne.hallberg@bringcitymail.com

Marcos Jorge, VD på IC-Potential AB, 08-452 06 31, 0708-660 360, marcos.jorge@ic-potential.com

Kort om BringCitymail Sweden AB
Bring är en av de största post- och logistikaktörerna i Norden och åtar sig både nationella, nordiska och internationella uppdrag. Bring hjälper företag med allt inom post, logistik och kundkommunikation, d.v.s. att transportera, planera, leverera, lagra eller kommunicera effektivt med sina kunder, oavsett om det är från företag till företag, eller företag till konsument. Bring är en del av Posten Norge som 2010 omsatte 22 500 miljarder NOK. Idag består koncernen av ca 20 000 medarbetare och har gått från att vara ett norskt postföretag till en väsentlig aktör på den nordiska post- och logistikmarknaden. Läs mer på: http://www.bring.se/