IC-Potential förlänger samarbetet med Anoto

Efter ett års framgångsrikt samarbete väljer nu Anoto att teckna ett 3-års avtal med analys- och programvarubolaget
IC-Potential i Stockholm. Samarbetet omfattar genomförande samt analys av drivkrafter och attityder hos Anotos medarbetare. Detta gör att Anotos ledningsgrupp aktivt kan jobba vidare med sitt fortsatta förändringsarbete och på så sätt optimera sin lönsamhet på längre sikt.

Personalchef Anna Liffner kommenterar avtalet:
--- Som tillväxtbolag är vi beroende av att ta vara på kraften hos våra medarbetare på bästa sätt. Samtidigt är det viktigt att fokusera våra resurser på insatser där de ger störst effekt. På det sättet passar IC-Potentials verktyg oss jättebra, dessutom är de enkla och smidiga att använda för våra chefer.
Allt fler av IC-Potentials kunder väljer att teckna längre avtal.

---Vi är både stolta och glada över att vårt samarbete nu förlängs. Anoto är ett spännande svenskt teknikbolag, med verksamhet i hela världen. Vår modell ger tydliga effekter på kort och lång sikt så därför känns det naturligt att planera för ett långsiktigt samarbete, där vi kan ge Anoto det stöd de behöver för att utveckla sin organisation och sitt ledarskap till att nå ännu större framgång, säger Marcos Jorge VD i IC-Potential.

För mer information och bilder se http://www.ic-potential.com eller kontakta:
Anna Liffner, Human Resource, Anoto Group, +46 733 45 12 04 , anna.liffner@anoto.com
Marcos Jorge VD, IC-Potential, +46 708 66 03 60, marcos.jorge@ic-potential.com