Releye tecknar 3-årsavtal med IC-Potential för att stärka medarbetarnas innovationskraft och motivation

Konsultföretaget Releye utvecklar affärsrelaterade lösningar för CRM och Business Intelligence på den nordiska marknaden. Efter en noggrann kartläggning för att effektivisera sin verksamhetsutveckling har Releye nu tecknat ett 3-årigt samarbetsavtal om medarbetarundersökningar med analys- och mjukvaruföretaget IC-Potential.

Releye utvecklar strategi- och IT-lösningar inom områdena försäljning, marknadsföring och service. Verksamheten, som under flera år har visat en kraftfull tillväxt, har ett utpräglat kunskapsfokus och är därför helt beroende av varje medarbetares personliga förmåga och drivkraft.

-- Våra medarbetare ska ställa minst lika höga krav på oss som vi ställer på dem. I båda fallen handlar det i hög grad om att fokusera på rätt saker, säger Releyes VD Bodil Ekström Hilberth. Många av våra uppdrag leder till långsiktiga förändringar där det är viktigt att prioritera med rätt fokus. Därför känner vi att samarbetet med IC-Potential känns helt naturligt eftersom deras arbetsmetodik också bygger på att identifiera primära förbättringsområden utifrån olika målgruppers unika drivkrafter.

IC-Potentials VD Marcos Jorge ser fram emot det nya samarbetet:

-- Releye är ett innovativt företag som utvecklats kraftfullt under de senaste åren. Det känns mycket motiverande att samarbeta med ett affärsorienterat, kompetent och målinriktat teknikbolag. Releyes företagskultur, drivkrafter och utmaningar påminner mycket om vårt sätt att arbeta. Genom det långsiktiga samarbetsavtalet för medarbetarundersökningar har vi naturligtvis ännu bättre förutsättningar att bidra med råd och stöd på såväl operativ som strategisk HR-nivå.