SalusAnsvar tecknar 3-årsavtal med IC-Potential om medarbetarundersökningar

Börsnoterade SalusAnsvar som arbetar med organisationsanpassade finansiella tjänster har tecknat ett 3-årsavtal med analys- och mjukvaruföretaget IC-Potential om årliga medarbetarundersökningar under perioden 2007- 2009. SalusAnsvar får därigenom tillgång till ett interaktivt realtidssystem för strategiska beslut. Systemet ger även konkreta prioriteringsförslag för ledare på alla nivåer.

- Genom kontinuerliga medarbetarundersökningar kan vi prioritera och arbeta aktivt med de mest angelägna förändringsprojekten. Jag räknar med att samarbetet med IC-Potential ska bidra till en ökad effektivisering, säger Carl-Viggo Östlund, VD och Koncernchef på Salus Ansvar.

- Salus Ansvar är en spännande organisation med mer än 100 år av utveckling som visat att de framgångsrikt kan skapa tjänster och erbjudanden som idag attraherar över en halv miljon kunder. Vi ser fram emot samarbetet och räknar med att vi tillsammans kan trimma upp organisationens effektivitet ytterligare under de kommande åren, säger Marcos Jorge, VD på IC-Potential.