Börje Salming på Norrlandsturné med sin nya bok

Report this content

Under tre dagar, 29 sept-1 okt, besöker Börje Salming bokhandlare och ICA Maxi-butiker i Skellefteå, Umeå, Sundsvall och Gävle för att signera sin nya bok - Vilt med Salming.

Torsdag den 29 september 2011

Kl. 12.00 Bokia Lagergrens Bokhandel, Nygatan 42, Skellefteå

Kl 17.00 ICA Maxi, Strömpilsplatsen 41, Umeå

Fredag den 29 september 2011

Kl 12.00 Bokia – Vängåvans Bok & Papper, Storgatan 22, Sundsvall

Kl. 15.00 Akademibokhandeln Birsta City, Sundsvall

Lördag den 1 oktober 2011

Kl 12.00 Bokia, Gallerian Nian, Gävle

Kl 14.00 ICA Maxi, Hemlingby Köpcentrum, Gävle

Börje Salming är inte bara en hockeylegend och en av tidernas största idrottshjältar. Han är dessutom en sann vän av naturen och har så varit ända sedan barnsben. Det är där han hämtar kraft, rensar tankarna och laddar sina batterier. Han älskar det karga, det vilda och det orörda.

I Vilt med Salming, som utkom i mitten av augusti, bjuder han på sina egna favoriträtter från naturens oändliga skafferi. Vilt i form av fågel, fisk och kött, men också en hel del svamp, rotsaker och bär. Allt kryddat med en rejäl dos norrländsk naturlighet och serverat med Bruno Ehrs enastående fotografier.

Intervju?

Vill du passa på att ställa några frågor till Börje när han besöker dessa städer – vänligen ring vår säljare Anders Lindgren på 070-6320659.

För mer information och intervjuförfrågningar – vänligen kontakta:
Christina Kivi, PR- och informationsansvarig
Mail christina.kivi@formapg.se
Tel 070 587 02 13

Nu kan du beställa recensionsexemplar och ladda hem pressmaterial på webben. Gå in på http://www.formabooks.se/Press/

Ica Bokförlag ingår i Forma Books tillsammans med B. Wahlströms Bokförlag och Damm Förlag.

Forma Books är en del av Forma Publishing Group AB.