Inbjudan till presentation av bokslutskommuniké

ICA Gruppen publicerar sin bokslutskommuniké för januari-december 2013 onsdagen den 12 februari 2014 och vill med anledning av det bjuda in till en press- och analytikerträff.

Var: Ljusgården på Berns Hotell, Stockholm

När: onsdagen den 12 februari 2014 kl 10.00

ICA Gruppens VD Per Strömberg och tf CFO Merlin Poljak presenterar bokslutskommunikén och besvarar efterföljande frågor. Press- och analytikerträffen webbsänds och går att följa via länk på www.icagruppen.se/investerare alternativt på telefon, nummer +46 8 50 55 64 74.

En inspelad version finns därefter tillgänglig på hemsidan.

Anmälan görs på ir@ica.se.

ICA Gruppens bokslutskommuniké för januari-december 2013 publiceras kl 07.30 onsdagen den 12 februari 2014.

Pernilla Grennfelt, IR ICA Gruppen, tel. 08-561 50 111
ICA Gruppens presstelefon, tel. 070-253 66 60

ICA Gruppen AB (publ) is one of the Nordic region’s leading retail companies, with around 2,400 of its own and retailer-owned stores in Sweden, Norway, Estonia, Latvia and Lithuania. The Group includes the retail companies ICA Sweden, ICA Norway and Rimi Baltic, ICA Real Estate, which owns and manages properties and ICA Bank, which offers financial services to Swedish customers. The Group also includes the wholly owned portfolio companies Forma Publishing Group and inkClub and partly owned portfolio companies Cervera, Hemtex and Kjell & Company. For more information see www.icagruppen.se