• ICA/

ICA ger kunderna rabatt på mängder av hälsoaktiviteter med ICA-kortet

Som en del av ICAs hälsosatsning kan ICAs kortkunder från och med idag ta del av mängder av rabatterade hälsoaktiviteter i en ny hälsoportal framtagen av Wellnet i samarbete med ICA.

Wellnets portal vänder sig till ICAs 4,9 miljoner kunder med ICA-kort och innehåller allt från militärträning och yoga till avslappnande massage. Under en inledande period* kommer tjänsterna i portalen att erbjudas till minst 20 % rabatt och övrig tid minst fem procents rabatt.

- Vi är mycket glada att kunna erbjuda ICAs kortkunder ett brett utbud av hälsotjänster över hela landet som en del av ICAs hälsosatsning Var med och må bra, säger Teddy Falkenek, chef för ICAs hälsosatsning.

Portalen är utvecklad av Wellnet för ICA och erbjuder tjänster över hela landet och kommer också löpande fyllas på med fler aktiviter under året.

Ta del av erbjudandena och var med och må bra: ica.se/wellnet

*Från 18 mars till och med 21 april.

ICA vill göra varje dag lite enklare. Med fokus på mat och måltider är ICA ledande inom detaljhandel i Sverige. ICA äger och förvaltar också fastigheter samt erbjuder finansiella tjänster. De 1314 ICA-butikerna i Sverige drivs av fria handlare i samverkan. ICA är en del av  ICA Gruppen. För mer information om ICA, se ica.se