Pressinbjudan till Maxi ICA Stormarknad Nacka 12/11

Pressinbjudan till Maxi ICA Stormarknad Nacka 12/11 På onsdag, 13 november, öppnar MAXI ICA Stormarknad i Nacka. Här kan kunderna välja mellan 45 000 artiklar av både livsmedel och specialvaror. Stormarknaden kommer att sysselsätta cirka 150 personer, och man hoppas på 26 000 kundbesök i veckan. - Det som framför allt utmärker MAXI i Nacka är den rymliga och inspirerande miljön. Vi är också mycket stolta över vårt butiksbageri, säger Mats Nilsson Sedan flera år växer stormarknadsdelen i hela landet och MAXI i Nacka är den 30:e i raden av ICA Stormarknader i Sverige. Rejält med rymd finns i den 11 151 kvm stora anläggningen. Andra inslag som utmärker MAXI- butiken är minihuset, där barnen kan leka medan föräldrarna handlar, och MAXI-köket där kunderna bjuds på matlagning och inspiration. Välkommen till förhandsvisning av MAXI ICA Stormarknad i Nacka Tid: tisdag 12/11 2002, kl. 15.00 Plats: samling utanför entrén, Per Hallströms väg 15, Nacka Välkommen! För ytterligare information Mats Nilsson 070/839 18 60 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/11/20021111BIT00070/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/11/20021111BIT00070/wkr0002.pdf