iCentrex utmanar med nästa generations samarbetsverktyg!

Vi lever i en föränderlig värld och med en ny generation som kliver in på arbetsmarknaden. Det innebär att det ställer högre krav på effektiva samarbetsverktyg - nu utmanar iCentrex marknaden med nästa generations samarbetsverktyg.

I takt med förändrade krav på kommunikations- och samarbetsverktyg lanserar iCentrex under senhösten en helt ny definition av en helhetslösning. Lösningen ämnar att på ett effektivt sätt skapa bästa förutsättningar för samarbeten i företag. Allt som du kan förvänta dig av en modern företagstelefoni ingår samtidigt som vi har adderat fler samarbetsverktyg. För att komplettera tjänsten ytterligare har vi adderat en utökad säkerhetstjänst med bland annat krypterade kommunikationskanaler. Vi kallar helhetslösningen för iCentrex.

Från den 1 december 2017 finns verktyget på marknaden. Då kan du nyttja den fjärde generationen av företagschatt, uppleva nya höjder av videosamtal, använda krypterade kommunikationskanaler och mycket mer. Vi har även fastställt att vår säkerhet slår det mesta, båda gällande teknisk stabilitet och användarsäkerhet.

En unik användarfördel är att du aldrig mer behöver fundera på vilket det mest pålitliga kommunikationsnätet är. Nu nyttjar verktyget sömnlöst telenätet, mobila nätet och/eller wifi - utan att du behöver lyfta ett finger.

Nu utmanar vi marknaden med vad vi anser är nästa generations samarbetsverktyg.

Björn Palm

bjorn.palm@icentrex.com

Om iCentrex
iCentrex är en tjänsteleverantör av kommunikations- och samarbetstjänster till företag och organisationer. Vi levererar molnbaserade tjänster med lokalt språk i hela Norden.

Vi utmärker oss med hög kvalitét, enkelhet och ett personligt engagemang.

iCentrex har eget kundcenter, utveckling och tjänster för företagskunder som ställer höga krav på driftsäkerhet och användarenkelhet.