BioStock: Idogens vd om listbytet till Nasdaq First North

I förra veckan kunde cellterapibolaget Idogen tillkännage att man uppnått en av de milstolpar man satt upp inför 2020 då man meddelade att man genomför ett listbyte till Nasdaq First North Growth Market. Från och med torsdag den 4 juni kommer bolaget aktie att handlas på den större listan, ett byte som innebär flera fördelar. Idogens vd Anders Karlsson besökte BioStocks studio på Medicon Village, Lund, för att berätta mer om listbytet, status i bolagets utvecklingsprojekt samt vad som väntar härnäst.

Se hela intervjun med Anders Karlsson på biostock.se:

Detta är ett pressmeddelande från BioStock – Connecting Innovation & Capital. https://www.biostock.se

BioStock: Idogens vd om listbytet till Nasdaq First North