Datum för IFS World Conference 2015

IFS världskonferens hålls i Boston, USA, 5–7 maj 2015

IFS meddelar att bolagets globala världskonferens – IFS World Conference – kommer att hållas mellan tisdag 5 maj och torsdag 7 maj 2015 på det berömda konferenscentret John B. Hynes i Boston, USA.

Under tre dagar får konferensdeltagare ta del av viktiga nyheter från IFS och IFS partner. Utöver produktnyheter kommer konferensen även att erbjuda en rad inspirerande presentationer, erfarenhetsutbyte (både med strategiskt och tekniskt fokus), workshops, utbildning samt nätverkningsmöjligheter.

IFS globala marknadschef, Mark Boulton, kommenterar: “IFS World Conference 2015 är en fantastisk möjlighet för våra kunder, partner och det bredare IFS-nätverket att mötas och få inspiration i en unik miljö som är anpassad för att dela och skaffa sig ny kunskap. Under tre dagar kommer deltagarna att få veta mer om de senaste teknologitrenderna och hur dessa kan hjälpa företag att blir mer flexibla och effektiva. Vi är mycket glada över det stora intresse som vi redan nu ser för konferensen.”

Utöver de utbildningsseminarier som erbjuds som en del av konferensen kommer befintliga IFS-kunder även att kunna delta på ytterligare fördjupningskurser. Dessa kommer att hållas på fredag 8 maj 2015.

Mer information om IFS World Conference 2015 finns på www.ifsworld.com/woco2015.

Kontaktinformation
Oliver Pilgerstorfer, Corporate Communications.Telefon: 44 1494 428900, press@ifsworld.com
Frédéric Guigues
, Investor Relations. Telefon: 46 8 58 78 45 00,
frederic.guigues@ifsworld.com

IFS™ är ett publikt aktiebolag (XSTO: IFS) grundat 1983. Företaget utvecklar, levererar och implementerar IFS Applications™, ett komponentbaserat affärssystem. IFS fokuserar på branscher där en eller flera kärnprocesser är strategiska: service & underhåll, tillverkning, logistik och projekt.  IFS har över 2200 kunder, är verksamt i cirka 60 länder och har 2600 anställda. Nettoomsättningen 2013 uppgick till 2,7 miljarder kronor.

Mer information finns på www.IFSWORLD.com

Följ IFS på Twitter: @ifsworld

Läs mer om teknologi, innovation och kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

Om oss