IFS är återigen en av Sveriges bästa arbetsplatser

IFS har för sjätte året i rad säkrat en plats på topp tio-listan i Great Place to Works årliga sammanställning över Sveriges bästa arbetsplatser.

IFS placering bland Sveriges bästa arbetsplatser i kategorin stora organisationer tillkännagavs på Great Place to Work-galan som hölls i Stockholm den 19 mars. Ända sedan IFS först deltog i Great Place to Works undersökning 2010, har företaget uppnått en topp tio-placering varje år.

Enligt Great Place to Work kännetecknas en riktigt bra arbetsplats av ”positiva relationer och en hög grad av tillit”.

IFS kontinuerliga framgångar i undersökningen beror till stor del på företagets inkluderande kultur, baserad på skandinaviska värderingar samt ett pågående arbete för att främja en positiv arbetsmiljö. IFS strävar mot ständig förbättring och Great Place to Works undersökning hjälper organisationen att identifiera prioriteringar i sitt förbättringsarbete.

Great Place to Work är verksamt i 45 länder på sex kontinenter och representerar över 10 miljoner medarbetares röster, och utgör därmed den största och mest respekterade medarbetarundersökningen i världen.

For more information about IFS visit www.ifsworld.com or follow us on Twitter: @ifsworld.

Tom Smith, Marketing Director. Telefon: 47 404 85 956, tom.smith@ifsworld.com