Presentation IFS bokslutskommuniké för 2009

IFS kommer att publicera bokslutskommuniké för 2009 måndagen den 8 februari 2010, kl. 08:00. Vd Alastair Sorbie presenterar resultatet, på engelska, i en telefonkonferens och via websändning kl 09:30 samma dag.

Telefonnummer för att deltaga i konferensen är 08-535 264 39. Presentationsmaterial och länk till websändning finns på www.IFSWORLD.com/se/rapport. Där finns också möjlighet att se presentationsmaterialet och lyssna på presentationen i efterhand fram till publicering av nästa kvartalsrapport.

Om oss

IFS utvecklar och levererar affärssystem till kunder över hela världen som tillverkar och distribuerar varor, underhåller anläggningstillgångar samt driver serviceinriktade verksamheter. Vår branschkunskap, våra lösningar och vårt kundfokus har gjort oss till den mest rekommenderade leverantören inom vår bransch. Våra 4 000 anställda och vårt växande ekosystem av partners hjälper varje dag mer än 10 000 kunder över hela världen att bli mer konkurrenskraftiga. För mer information om hur våra lösningar kan hjälpa ditt företag, besök ifs.com Följ IFS på Twitter: @ifs Läs mer om teknologi, innovation och kreativitet på IFS Blog: https://blog.ifsworld.com/