Registreringen öppnad för IFS World Conference 2016

Registrera er nu för nästa års viktigaste IFS-konferens och ta del av inspirerande talare, ett brett urval av seminarier samt underhållning i världsklass

IFS meddelar att registreringen för IFS World Conference 2016 nu har öppnats. Konferensen kommer att äga rum i Göteborg den 25-27 oktober 2016. Läs mer och registrera anmälan på www.ifsworld.com/woco2016.

Efter den mycket framgångsrika IFS World Conference 2015 i Boston förbereder IFS nu ännu en spännande konferens – denna gång i Gothia Towers i Göteborg.

Konferensdeltagare kan se fram emot inspirerande föreläsningar av välkända talare, industriledare och IFS-partners samt ett stort antal seminarier om alla delar av IFS produkter och branscher. Deltagarna kommer dessutom att få höra mer om IFS produktnyheter samt nätverka med IFS ämnesexperter. Konferensen kommer även att bjuda på högklassig mat samt den mycket uppskattade galakvällen IFS Customer Appreciation Night med uppträdanden av världskända musikartister.

IFS World Conference är det perfekta forumet för IFS-partners att nätverka med kunder och öka sitt företags synlighet IFS-nätverket. Ett antal företag har valt att sponsra IFS World Conference 2016, inklusive diamantsponsorn Accenture. Aktuella sponsorer finns på konferensens webbplats.

– Vi ser väldigt mycket fram emot 2016-upplagan av IFS World Conference, vilken ser ut att bli den största och mest spännande konferensen hittills. Vi kommer att bjuda på ett stort antal inspirerande talare, seminarier och nyheter samt stora nätverkningsmöjligheter, bra mat och fantastisk underhållning, säger Mark Boulton, Chief Marketing Officer, IFS.

Läs mer och registrera anmälan på www.ifsworld.com/woco2016.

Oliver Pilgerstorfer, Corporate Communications. Telefon: 44 1494 428900, press@ifsworld.com

Frédéric Guigues, Investor Relations. Telefon: 46 8 58 78 45 00, frederic.guigues@ifsworld.com

IFS™ är en ledande global leverantör av affärssystem som hjälper företag att bli mer flexibla. Med omfattande kunskaper inom utvalda branscher erbjuder IFS ett flexibelt, helintegrerat affärssystem (ERP) inklusive lösningar för underhåll (EAM) och service. IFS grundades 1983 och är ett publikt aktiebolag (XSTO: IFS) med cirka 2 700 anställda. IFS stödjer fler än 2 400 kunder över hela världen genom lokala kontor och ett växande partnernätverk. Mer information finns på www.ifsworld.com.

Följ IFS på Twitter: @ifsworld

Läs mer om teknologi, innovation och kreativitet på IFS Blog: http://blog.ifsworld.com/