iioote besöker LoRa Alliance 11:e All Member Meeting i Berlin 11-13 Juni

LoRa Alliance 11:e All Member Meeting och LoRaWAN® Live-evenemang i Berlin, Tyskland.

De första två dagarna gäller endast sponsor/contributor/institutionella medlemmar.

Torsdag 13 juni: 9:00 - 19:00 LoRaWAN® Live and Market Place - Öppet för alla medlemmar och externa gäster.

Detta speciella program, sponsrat av Minol Zenner Connect GmbH, är ett måste-delta-evenemang för alla. Det kommer att vara öppet för nya och potentiella medlemmar/slutanvändare av LoRaWAN® och kommer att fokusera på att utveckla affärsutvecklingsmöjligheter över hela ekosystemet.

Detta kommer att bli en dag med utbildningsprogram och nätverksmöjligheter, bland annat:

• Keynote presentationer

• Presentationer med användarfall som adresserar viktiga vertikala marknader

• Networking Market Place & live demonstrationer

Evenemanget kommer att avslutas med en Networking Drinks-mottagning sponsrad av Semtech från 18:00 till 19:30.

Registering görs här: https://www.regonline.com/registration/Checkin.aspx?EventID=2554777

iioote – en ”one-stop shop” leverantör av IoT-lösningar med uppdrag att bidra till Sveriges mål att vara bäst i världen på att använda digitaliseringens möjligheter. Läs mer på vår hemsida www.iioote.com

Kontakt:

Robert Spertina, VD & Head of IoT, tfn 070-797 6788, robert.spertina@iioote.com

Om oss

iioote arbetar med företag, kommuner och organisationer vid implementering av IoT i verksamheten, från behovsanalys och strategi till planering, genomförande och systemintegration. iioote har spetskompetens inom IoT, IT och Telekom i kombination med branschspecifik kompetens från bygg-, maskin- och fordonsindustrin. iioote tar fram lösningar som driver utvecklingen av enkel och innovativ IoT framåt inom samhället. Detta möjliggörs av radiosystem som använder energisnål teknologi det vill säga Low Power Wide Area Networks (LPWAN). Läs mer på vår hemsida www.iioote.com