iioote ställer ut på mässan Bygg Göteborg 21-22/03/2019

Report this content

Träffa iioote på mässan Bygg Göteborg, byggbranschens viktigaste mötesplats i Västsverige med fokus på bl.a. Samhällsbyggnation, Infrastruktur & Digitalisering

”Mässan Bygg Göteborg är en årligen återkommande mötesplats för Göteborgsregionens planerade utveckling vad gäller infrastruktur, samhällsbyggnation, bostäder, kommersiella fastigheter och byggbranschens framtid.”

”Här kan du ta del av de senaste produktnyheterna och innovationerna, du har möjlighet att ta del av diskussioner rörande digitaliseringen, kompetensförsörjning, hållbarhet, framtida utveckling och politik med branschens främsta företrädare.”

Vi träffar gärna dig för att prata om hur IoT kan hjälpa dig i din verksamhet och hur IoT med lågenergiteknologi kan hjälpa dig spara mycket pengar på att upptäcka skada i förtid, eller hur du kan hålla koll på din byggprocess för att minska kostnader. Boka möte med iioote den oberoende systemintegratören med flertalet IoT-lösningar på plats.

iioote arbetar med företag, kommuner och organisationer vid implementering av IoT i verksamheten, från behovsanalys och strategi till planering, genomförande och systemintegration. iioote har spetskompetens inom IoT, IT och Telekom i kombination med branschspecifik kompetens från bygg-, maskin- och fordonsindustrin.  iioote tar fram lösningar som driver utvecklingen av enkel och innovativ IoT framåt inom samhället. Detta möjliggörs av radiosystem som använder energisnål teknologi det vill säga Low Power Wide Area Networks (LPWAN).

Läs mer om oss på vår hemsida www.iioote.com

Kontakt:

Robert Spertina, VD & Head of IoT, tfn 070 797 6788, robert.spertina@iioote.com.