ILES PR växer

Report this content

PR-byrån ILES PR rekryterar Ellinor Wannmyr som ny junior pr-konsult. Ellinor Wannmyr är 25 år, utbildad journalist och kommer senast från Red and Square Fashion PR.

­

– Det är väldigt roligt att ILES PR fortsätter växa, säger Helena Iles, ägare och pr-konsult. Vi är överösta med roliga uppdrag det kommande året så det är med öppen famn vi välkomnar Ellinor Wannmyr. Under rekryteringsprocessen övertygade hon mig gång på gång att hon platsar hos oss.

Helena Iles startade ILES PR i juni 2010. Nu har pr-byrån tre heltidsanställda samt frilansande konsulter med nischad expertis knutna till sig. Bland ILES PR kunder finns AB Svensk Filmindustri, Sveriges Radio, Blixten & Co, LIfeline Entertainment och .SE (Stiftelsen för Internetinfrastruktur). Bland uppdragen märks till exempel Ricky Gervais Live, P3 Guld 2013, Musikhjälpen 2012, Ljust & Fräscht, Dålig stämning, Sound of Mark, Retromässan och Internetdagarna.

Kontakt:

Helena Iles, 0739 80 52 51,