Imint presenterar bolaget på Stora Aktiedagen den 29 november 2021

IMINT Image Intelligence AB (publ) meddelar idag att bolaget kommer att presentera bolaget på Stora Aktiedagen den 29 november 2021 klockan 11:00.  Stora Aktiedagen arrangeras av Aktiespararna och äger rum 29 november till 1 december 2021 på Hotel Birger Jarl, Tulegatan 8, Stockholm, och sänds även live via webcast. Företagspresentationen ges av vd Andreas Lifvendahl och omfattar en generell presentation av bolaget samt en uppdatering av de senaste offentliggjorda finansiella resultaten.

Medverkan till evenemanget är kostnadsfritt, dock krävs anmälan i förväg. En bokningsbekräftelse kommer skickas ut senast två arbetsdagar efter anmälan är gjord. Vid förhinder att deltaga, skicka en avanmälan till event@aktiespararna.se

Evenemanget kommer även att livesändas via Aktiespararnas YouTube-kanal, samt via aktiespararna.se

Länk till arrangemanget: https://www.aktiespararna.se/SAD_Stockholm

Andreas Lifvendahl, VD IMINTImage Intelligence AB

E-post: andreas.lifvendahl@vidhance.com

IMINT Image Intelligence AB (”Imint”) är ett svenskt mjukvaruproduktbolag grundat 2007 vars mål är att inta en världsledande position för att optimera och förbättra video, till exempel i realtid direkt från kameran eller i live-strömmar, för att skapa mervärde åt både videokonsumenten och den professionella brukaren. Imints vision är att riva ner tekniska begränsningar så att visuella historier kan berättas och delas av alla. Imints produktplattform Vidhance® har integrerats och sålts till internationella bolag inom allt ifrån krävande tillämpningar inom försvar och industri, till konsumentelektronikföretag, framförallt smartphonetillverkare. Vidhance består idag av ett flertal olika och självständiga funktioner för videoförbättring. Imint har kontor i Uppsala och Shanghai, och är representerat i andra Asiatiska länder genom säljagenter.