Inbjudan till Immunovias presentation av Q3

LUND (SVERIGE) – Immunovia publicerar sin delårsrapport för det tredje kvartalet 2022 den 10 november 2022, klockan 8:30 CET. Analytiker, investerare och media inbjuds till en webbsänd telefonkonferens samma dag klockan 14:00 CET. Rapporten tillsammans med presentationsbilder kommer att finns tillgängliga på www.immunovia.com.

Philipp Mathieu, vd och koncernchef, Jeff Borcherding vd Immunovia, Inc. och Karin Almqvist Liwendahl, CFO kommer att presentera bolagets utveckling. Presentationen som hålls på engelska följs av en frågestund. Välkommen att delta via webbsändning eller telefon, se detaljer nedan.

Telefonnummer och webbsändning

Ring något av nedan nummer för att deltaga via telefon. Vänligen ring in ett par minuter innan presentationen startar.

Sverige: +46 8 5051 0031

Storbritannien: +44 207 107 06 13

USA: +1 631 570 56 13

Länk till webbsändningen: https://link.edgepilot.com/s/5c6b60a2/OaUB5Q9ASkeASYHQ8QIopQ?u=http://creo-live.creomediamanager.com/8c2be08d-5469-401d-bc5f-cb5024ef45d0

För att ställa frågor är det nödvändigt att ringa in. En inspelning av presentationen kommer även att finnas tillgänglig på Immunovias webbplats.

karin.almqvist.liwendahl@immunovia.com
+46 70 911 56 08

Informationen lämnades för offentliggörande den 3 november 2022 klockan 13:50 CET.

Immunovia AB är ett diagnostikföretag med visionen att revolutionera den blodbaserade diagnostiken och öka överlevnadsfrekvensen för patienter med cancer.

Vår första produkt, IMMray® PanCan-d, är det enda blodtest som för närvarande är tillgängligt på marknaden för tidig upptäckt av cancer i bukspottkörteln. Testet har oöverträffad klinisk prestanda. Kommersialiseringen av IMMray® PanCan-d startade i augusti 2021 i USA där IMMray® PanCan-d erbjuds som ett laboratorieutvecklat test (LDT) exklusivt av Immunovia, Inc. För mer information, se: www.immunoviainc.com.

Immunovia samarbetar och engagerar sig med vårdgivare, ledande experter och patientgrupper globalt för att göra detta test tillgängligt för alla högriskgrupper för bukspottkörtelcancer.

USA, den första marknaden där IMMray® PanCan-d är kommersiellt tillgängligt, är världens största marknad för upptäckt av cancer i bukspottkörteln med ett uppskattat värde på mer än 4 miljarder USD årligen.

Immunovias aktier (IMMNOV) är noterade på Nasdaq Stockholm. För mer information, besök www.immunovia.com.