Inbjudan till presentation av Immunovias delårsrapport januari-september 2019 den 8 november 2019

LUND (Sverige) - Immunovia bjuder in till telefonkonferens (på engelska) för investerare, analytiker och media den 8 november 2019 klockan 15:00 CET. Immunovia publicerar bolagets delårsrapport januari-september 2019, fredagen den 8 november 2019, klockan 14:00 (CET).

VD Mats Grahn kommer att presentera Immunovia och kommentera delårsrapport januari-september 2019 följt av en frågestund. Ring gärna in några minuter före telefonkonferensen börjar.

För att delta, vänligen ring in på ett av följande nummer:

BE: +3226200547
CH: +41225805976
DE: +4969222220380
DK: +4578150107
FR: +33170750718
NL: +31207219496
NO: +4723500236
SE: +46850558352
UK: +443333009035
US: +18338230590

Weblink

Julie Silber

Director of Investor Relations

Email: julie.silber@immunovia.com

Tel: +46 7 93 486 277

På Immunovias hemsida under Investerare/Finansiella Rapporter (http://immunovia.com/sv/investerare/finansiella-rapporter/) kommer det att finnas en MP3-fil för den som vill lyssna av telefonkonferensen i efterhand, filen är tillgänglig inom 2 timmar efter telefonkonferensens slut.

Immunovia AB grundades 2007 av forskare från Institutionen för immunteknologi vid Lunds universitet och CREATE Health, strategiskt centrum för translationell cancerforskning i Lund, Sverige. Immunovias strategi är att analysera den uppsjö av information som finns i blodet och översätta den till kliniskt användbara verktyg för att diagnostisera komplexa sjukdomar så som cancer, tidigare och mer exakt än vad som tidigare varit möjligt. Immunovias centrala teknologiplattform, IMMray®, baseras på analys av mikroarrayer av biomarkörantikroppar. Företaget utför nu kliniska valideringsstudier för kommersialisering av IMMray® PanCan-d, som kan bli det första blodbaserade testet för tidig diagnos av pankreascancer. I början av 2016, initierade företaget ett program med fokus på diagnos, prognos och terapimonitorering av autoimmuna sjukdomar. (Källa: www.immunovia.com

Immunovias aktier (IMMNOV) är noterade på Nasdaq Stockholm. För mer information, vänligen besök www.immunovia.com