Ny Visual-chef till INDISKA

Livsstilsföretaget INDISKA fortsätter satsningen på att förstärka köpupplevelsen för sina kunder, både online och i butik genom Nunzia Rosenius som ny Visual-chef.

Med ett unikt livsstilskoncept fortsätter nu INDISKA den pågående satsningen på att förstärka och förnya upplevelsen såväl i butik som online. Nunzia, som får ansvar för den fortsatta visuella utvecklingen har bland annat en bakgrund som butikschef för Zara och har etablerat Calzedonia i Sverige.

Närmast kommer uttrycket i butik att förstärkas med INDISKAs senaste nyhet i form av den nya, stilrena och mer exklusiva kollektionen, SERENITY by INDISKA. Förutom INDISKAs sortiment HOME och FASHION, så satsar INDISKA nu allt mer på affärsområdet ZENCE, där bland annat den nyligen lanserade kollektionen YOGA by INDISKA lanserades.

- Vi välkomnar Nunzia, som med en bred bakgrund kommer in i en spännande utvecklingsfas för INDISKA, där vi ska fortsätta bli ännu mer attraktiva för våra kunder och medlemmar, både online och i våra 90 butiker, säger David Rönnberg, VD INDISKA.

Nunzia tar över efter Susanne Kraft, som gått vidare mot nya utmaningar på Cervera.

För ytterligare information, vänligen kontakta:Malin Ericsson, presskontakt INDISKA, 072-737 58 00, pr@indiska.se