Ineko bjuder in till Effektion 14 – att kommunicera med effekt

Report this content

Ineko visar hur man med tryckeffekter kan skapa affektion hos betraktarna.  Det gör vi genom att klä om Antalis butik till ett Showroom mitt i Stockholm på Birger Jarlsgatan 23. Fram till den 11 april visar vi hur man kan skapa positiv känslomässig bindning med hjälp av tryckeffekter – affektion blir effektion.

Ineko vill med flera exempel visa att tryckta produkter har en speciell förmåga att bära fram budskap. Tryckta medier har en framtid - tillsammans med mobila medier. Det vill vi visa på Effektion 14.

Med effekter kan vi nå direkt in till kundens känslocentrum magen och hjärtat – utan att passera hjärnan. Har du koll på hur ditt varumärke doftar, eller hur det känns att ta på det? Med ingång till flera sinnen blir det lättare att skapa en positiv känslomässig bindning.

När du använder effekter i butik kan du överdriva så det står härliga till. Det har vi gjort.

Vem har sagt att mobila och tryckta medier är konkurrenter? Vi visar hur man publicerar rörliga bilder i dina trycksaker. Ett spännande sätt att öka informationsvärdet i tryckta medier och samtidigt kunna mäta utfallet.

Frukostmöten med olika teman kommer att hållas på tisdagar och torsdagar fram till den 10 april.

Björn Lindmark, marknadschef

Telefon: 0708-93 14 77, e-post: bjorn.lindmark@ineko.se

Om Ineko

Ineko Group är ett grafiskt hus med fullservice för tryckta och digitala kommunikationsbärare. Vi är verksamma i Göteborg, Falun och Nacka.

Taggar: