Infometric söker en ekonomiassistent/office manager

Är du intresserad av att lära dig mer om ekonomi? Vill du få möjligheten att kombinera detta med att skapa ett mervärde och en god stämning för dina kollegor? Hos Infometric erbjuds du en bred och utvecklande roll där du snabbt blir en viktig del i företagets fortsatta utvecklingsresa!

Som Office Manager/Ekonomiassistent på Infometric består din roll av två delar. Den ena delen är att ansvara för receptionen och det dagliga på kontoret så som att hälsa kunder och kollegor välkomna, svara i ekonomiväxeln, beställa kontorsmaterial samt se till att det är rent och god stämning på kontoret. Du ansvarar vidare för avtal så som, städavtal och leasingavtal. Den andra delen av tjänsten består av ekonomirelaterade uppgifter då du hanterar det dagliga flödet av leverantörs – och kundreskontra. På sikt kan andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter förekomma. Detta gör du tillsammans med dina kollegor på ekonomiavdelningen. Du erbjuds en introduktion för att skapa en förståelse för Infometrics arbetssätt och system. Du är del av ett mindre team om fyra personer totalt och din närmsta chef blir CFO.

I rollen blir du del av en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglats av att ha roligt och utvecklas tillsammans med företaget.

Läs mer och ansök redan idag!