Se vårt webbinarium om solel och Gemensam el

Report this content

Infometric och El av Sol arrangerade nyligen ett fullbokat webbinarium om varför Gemensam el och solel är en så bra kombination. Ni som missade webbinariet kan nu se det i efterhand via länken här nedan.

Gemensam el är en av de bästa investeringar som en bostadsrättsförening kan göra. Tillsammans med solel blir den ännu bättre. Bara med Gemensam el kan den egenproducerade solelen användas till lägenheterna och inte bara till fastighetselen. Det är därför alla solcellsleverantörer, som El av Sol, rekommenderar Gemensam el i samband med att solcellspanelerna projekteras.

Infometric är ledande leverantör inom IMD och Gemensam el med närmare 3 000 bostadsrättsföreningar som kunder och med fler än 400 000 mätare installerade. El av Sol projekterar och installerar kompletta solcellssystem för fastighetsägare, fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar och lantbrukare och hjälper dem att på ett smidigt, enkelt och professionellt sätt producera egen el.

Här kan du se den en timmes långa webbinariet i efterhand. Det inleds med en presentation från Infometric, följs av en genomgång med El av Sol och avslutas med en gemensam frågestund.

Klicka här för att se webbinariet

Henrik Nygård
Marknads- och kommunikationschef
henrik.nygard@infometric.se
Infometric är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den intensiva energiomställningen. Vi är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa våra kunder att hushålla med våra gemensamma resurser. Vi erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig – för både plånboken och klimatet.