Bo Kjellberg presenterar InfraCom på Redeyes Serial Acquirers event den 26 maj 2021

Report this content

Vd Bo Kjellberg presenterar InfraCom Group AB (publ) på Redeyes Serial Acquirers event som avhålls den 26 maj mellan kl 09.00 – 12.00. Eventet blir helt och hållet digitalt.

Redeyes Serial Acquirers inriktning för eventet är: ”Bolag som hittat receptet på hur man växer genom förvärv belönas med höga multiplar på börsen. Vi kommer under en förmiddag få lyssna till ett antal duktiga serieförvärva för att lära oss mer av deras strategier och lärdomar av hur man genom förvärv bygger aktieägarvärde.”

Deltagande bolag

AddLife

Addnode Group

Addvise

Beijer Alma

InfraCom

Lagercrantz

Swedencare

TagMaster

Teqnion

Zetadisplay

För mer information om arrangemanget samt anmälan inför livesändningen:

InfraCom är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Bolaget äger, driver och utvecklar högkvalitativa tjänster inom molnbaserad telefoni, molnbaserade IT-tjänster, datacenters, samt datakommunikation och internetaccesser till kunder som efterfrågar hög drift- och datasäkerhet. Under verksamhetsåret 2020 omsatte InfraCom 224 miljoner kronor med ett EBITDA-resultat om 54 miljoner kronor. Aktien är noterad på Spotlight Stock Market Next och handlas med ticken INFRA, ISIN-kod SE0010414573.

Oskar Säfström, Styrelseordförande