InfraCom deltar i SvD Börsplus ”Digitala Vinnare”

Måndagen den 13:e maj deltar InfraCom i SvD Börsplus Temadag ”Digitala Vinnare”. Platsen för eventet är hotell Helio med adress Grev Turegatan 30 i Stockholm. Du kan även följa temadagen via streaming på Youtube.

Programmet för dagen:

13.05 Peter Benson hälsar välkomna
13.10 FRISQ, VD Martin Irding
13.40 Zalaris, VD Hans-Petter Mellerud
14.10 TagMaster, VD Jonas Svensson
14.40 DevPort, VD Nils Malmros
15.10 Kaffepaus
15.30 TargetEveryOne, VD Torkel Johannessen
16.00 CAG Group, VD Åsa Landén Ericsson
16.30 I.A.R System, VD Stefan Skarin
17.00 InfraCom, VD Bo Kjellberg
17.30 Öl, vin, mingel och gott snack!

- > Du kan följa sändningen live här: https://youtu.be/uVYZCf95_so

InfraCom är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Bolaget äger, driver och utvecklar högkvalitativa tjänster inom molnbaserad telefoni, molnbaserade IT-tjänster, datacenters, samt datakommunikation och internetaccesser till kunder som efterfrågar hög drift- och datasäkerhet. Under verksamhetsåret 2017/18 omsatte InfraCom 131 miljoner kronor med ett EBITDA-resultat om 31 miljoner kronor. Aktien är noterad på Spotlight Stock Market och handlas med ticken INFRA, ISIN-kod SE0010414573.